2013. január 26., szombat

Dr. PhD. Magyar Laszló idegenekről, ufókról

A korábban felvázolt "ufó elméletünket" ez alkalommal Dr. PhD. Magyar Laszló erősíti meg. Alábbi videóban hallhatunk eltitkolt technológiákról, így a korábban bemutatott Auróra Projektről is, és az idegen civilizációk létezésének lehetőségei is említésre kerülnek.



Hogy ki az  Dr. PhD. Magyar László?

"Fizikus, ugyanakkor közigazgatási diplomám is van. Több éven át éltem és dolgoztam az USA-ban (NASA), valamint a Közel-keleten. Katasztrófa sújtotta, háborús területeken dolgoztam, rádiólokációs előrejelzésekkel is foglalkoztam.Pontosan tudom, hogy a katasztrófa helyzetek nem a semmiből keletkeznek, s milyen jelentősége van az előrejelzésnek és a jól működő kommunikációnak. Ezért én például rendszeresen nézem a műhold és radar képeket, de vajon ki teszi meg még ezt?"...

Ha a fenti videó felkeltette az érdeklődésedet és szeretnél további képeket látni az említett eltitkolt technológiákról, "repülő csészeajakról", akkor katt ide!


3 megjegyzés:

  1. Félő, hogy az UFO sztorik hazugságok.
    Ha van is eredeti fotó/videó, akkor az nem más, mint a jelenleg még titkolt katonai technológia. Majd ezt felhasználva eljátszanak egy idegen inváziót, amitől az elit megment minket, megválasztva vezetőnknek az Antikrisztust.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pontosan, hasonló következtetésre jutottam magam is

      Törlés
  2. Most nagyot tévedsz Antimason és Dham is ! Ez pedig veszélyesebb, mint az eredeti hipotézis. Az antikrisztus faja a maga valságában pont onnan származik ahonnan az UFO-k legénysége: sátán királyságából (2.ég)

    VálaszTörlés