"Jaj azoknak, a kik a gonoszt jónak mondják és a jót gonosznak; a kik a sötétséget világossággá s a világosságot sötétséggé teszik, és teszik a keserűt édessé, s az édest keserűvé!" - Ézsiás 5:20
Nyitott szemmel járva a világban csakhamar feltűnhet az embernek, hogy valami nincs rendben, mintha tényleg a fejére állt volna a világ. A generációkon átívelő agymosásnak, kondicionálásnak hála ma már gyakorlatilag ott tartunk, hogy a rossz az jó, a fekete az fehér. Teremtőjének hála az ember rendelkezik szabad akarattal, így szabadon választhat a világ dolgai közül. Ez viszont könnyedén ellene fordítható, ha hibás értékrendre támaszkodva hozza meg döntéseit. Alább látni fogjuk majd, mintha valakinek vagy valakiknek, kifejezetten az volna az érdeke, hogy az emberek értékrendjét a feje tetejére állítsa, így azok szabad akaratukból, tudtukon kívül ugyan, de magukra nézve rossz célokat szolgáljanak. Ezt célozzák a tele-vízióból homlokunk mögé küldött üzenetek is. Mai, divatos szóval élve trendinek bemutatva az erkölcstelenséget és az erőszakot. Manapság a tengerentúlról érkező filmek már nem is a jó és a rossz harcáról szólnak, hanem a rossz és a kevésbé rossz küzdelméről. Például a szegény drogfüggő, zsebtolvajlásból élő örömlány és a gonosz maffiafőnök esete. Szegény ártatlan naiv néző pedig természetesen tudat alatt azonosul az egyébként jónak bemutatott főhősökkel, azok értékrendjével, hisz azzal borítékolhatóan történik, vagy múltban történt valami tragédia, ami bármelyik nézővel megtörténhet, már csak azért is, hogy könnyebben kialakuljon a szimpátia az irányukba. Visszatérve a korábbi példához, mondjuk elvesztette a gyermekét, szerelmét és a többi. Amikor pedig sikerült érzelmileg azonosulni a szegény főhőssel, már nem is jelent akkora problémát, hogy az miből szerzi meg a napi betevőre valót. Fel sem merül az ártatlan, jóhiszemű nézőben, hogy esetleg el kellene ítélni karaktert a szokásai, tettei miatt. Az emberi jellem gyengeségéből adódóan pedig a századik ilyen „értékrend kifordító” film után, már a valós életben is elfogadhatóak, normálisnak tűnhet az ilyesfajta életvitel. Ez volna a sulykolásos módszer, ami szemmel láthatóan működik is, hisz amit az ember sokszor lát és hall, azt hajlamos tényként, igazságként elfogadni. Hasonló módszerrel hozza divatba a háttérhatalom sátánista szimbólumait is. Elég, ha követendő példaként elénk rakott sztárok rendszeresen magukon viselik őket, vagy a már említett nagysikerű filmekben pozitív aspektusban jelennek meg. Közben, hogy könnyen szerethetőek legyenek ezen idolok, felváltva harsogják Aleister Crowley elsőre felettébb szimpatikusnak tűnő, egyébként rendívül destruktív jelmondatait, illetve annak különböző változatait. Ilyenek például:
„Tégy, mit jónak látsz, ez az egyetlen törvény.”
vagy
"A szeretet a törvény, a szeretet az akarat alatt áll".
Hasonlóan csábító mondatok ezek, mint a „kígyó”, Éva fülébe suttogott szavai. Kinek ne lenne szimpatikus például az a sztár, aki arra bíztat, hogy „tégy, amit akarsz”, vagy „hallgass a szívedre”? Valljuk csak be, sokkal könnyebb azonosulni az ilyen jelszavakkal, mint például azzal, amit a Bibliában olvashatunk.
"A ki bízik magában, bolond az; a ki pedig jár bölcsen, megszabadul."
Vagy Kecskeméty fordításában: "Aki a saját szívében bízik, az dőre; de aki bölcsességben jár, megmenekül."
Káldi féle fordítás szerint: "Balga az, aki saját eszére hagyatkozik, az menekül meg, aki bölcsességben jár-kel. " (Példabeszédek 28:26)
vagy
"A szeretet a törvény, a szeretet az akarat alatt áll".
Hasonlóan csábító mondatok ezek, mint a „kígyó”, Éva fülébe suttogott szavai. Kinek ne lenne szimpatikus például az a sztár, aki arra bíztat, hogy „tégy, amit akarsz”, vagy „hallgass a szívedre”? Valljuk csak be, sokkal könnyebb azonosulni az ilyen jelszavakkal, mint például azzal, amit a Bibliában olvashatunk.
"A ki bízik magában, bolond az; a ki pedig jár bölcsen, megszabadul."
Vagy Kecskeméty fordításában: "Aki a saját szívében bízik, az dőre; de aki bölcsességben jár, megmenekül."
Káldi féle fordítás szerint: "Balga az, aki saját eszére hagyatkozik, az menekül meg, aki bölcsességben jár-kel. " (Példabeszédek 28:26)
Vajon akkor is szimpatikusabbak lesznek Crowley szavai, ha megismerjük
a háttérhatalom manipulációs eszközeit? Vagy megtudjuk, hogy érzéseink,
érzelmeink a feljebb felvázolt, és az ahhoz hasonló módszerekkel könnyedén
befolyásolhatóak? Ahogy azt Goethe már jóval korábban meglátta, „Az rabszolga
igazán, aki közben szabadnak hiszi magát”. Akkor nyugodtan sulykolhatja belénk
a hatalom a programozott programozókon keresztül, hogy „tégy, amit akarsz”,
„szabadon választhatsz”, ha a rendszer csak olyan választási lehetőségeket
kínál, amik illenek a hatalmasok terveibe. Így aztán mivel elég sokszor
hallottuk, mi szabadon választunk. Lehetünk rockerek, raperrek, punkok,
diszkósok, jobbosok, balosok. De lehetünk bankárok, sztárok, focisták, prostituáltak
vagy katonák. Persze választhatunk magunknak a rendszer elvárásaival ellenkező
„személyiséget” is, csak akkor jóval nehezebb lesz a túlélés.
És arról még nem beszéltünk, hogy egy olyan társadalom eleve
halálra van ítélve, amelyben az egyén a közérdek fölé emeli saját, önös érdekeit,
ahol a társadalom minden tagja csak arra figyel, hogy számára jó legyen, azt
tehesse, amit ő akar. Ily módon az egyén (ál)szabadságának téveszméje alatt, rabosíthatják
az egész társadalmat. A természetes védőgátak megszűnnek, az anya hiába mondja
gyermekének, „Lányom ne drogozz, ne légy prosti!” Az azt csinálja, amit akar,
jobban mondva, amire a központból a tévén és pop zenén keresztül
kondicionálták. (Pop zene a rock, punk, rap és elektronikus zene is, hisz mind
a nemzeti értékeket közvetítő, nemzeti zenét, illetve kultúrát hivatott
helyettesíteni, ezáltal rombolva nemzeti kohéziót.)
Nem véletlen, hogy eme szimbólumok és gondolkodásmód
megismertetése, megszerettetése már viszonylag korán, gyerekkorban elkezdődik a
Spongya Bobbal és az egyéb Disney produkciókkal.
Aztán ahogy az áldozat kinőtte
a gyerekmeséket és filmeket, átveszik a stafétát a felnőtt mesék és pop zenék,
gyakran ugyanazon szereplőkkel, sztárokkal. Például a Family Guy vagy a
Simpsons és a South Park, de említhetném Jay Z-t, Britney Spears-t vagy
akármelyik kecskebelező metálbandát, de említhetnénk akár a kizárólag hatig
számolni képes Tankcsapdát is. Ezek aztán már megkezdik, illetve folytatják az
egészséges társadalmi normák és a közerkölcs lerombolását. Itt-ott még a titkos
társaságok is megjelennek természetesen mesésen misztikus környezetben. Még az
egyébként emberáldozatot követelő kaszás, csuklyás Szaturnusz is jó fej,
viccelődő látogató képében jelenik meg, aki hamar a főhős országos cimborájává
válik. Ezen alapképzés után már könnyedén divatba hozható akár a „pentagramos
mindenlátó kecskés” pulóver is. Így lesz trend, illetve divat pár generáció
alatt a sátánizmus.
Nézzünk néhány konkrét példát arra, miként programozzák az
egyébként jóhiszemű, jó embereket az okkult, luciferánus szimbólumok
elfogadására, megszeretésére. Legkézenfekvőbb példa erre, a köztudatban
karrierjét „békejelként” megkezdő szimbólum. A hivatalos álláspont szerint a
múlt század közepe óta használt jel, ami manapság elterjedt közhiedelem szerint
a békét, világbékét, illetve az arra való vágyat szimbolizálja. Annak több féle
magyarázata is van, hogy miként alakult ki ez az ábrázolás, de mivel mind-mind
hamis állításokon alapuló elmélet, ezért ezekre most külön nem térnék ki. Elég,
ha csak a hivatalos verziót megemlítjük. E szerint a szimbólumot először Gerald
Holdon rajzolta meg, 1958. február 21-én, egy nukleáris leszerelést sürgető
szervezet, a "Campaign for Nuclear Disarmament" megbízásából. A
kérdésre, hogy mi ihlette ezt fajta ábrázolást, Holdon válasza az volt, hogy a Francisco
de Goya kivégzést ábrázoló képén látható kétségbeesetten karjait széttáró
ember ihlette. Valóban felfedezhető a párhuzam Goya ábrázolása és „Holdon
szimbóluma” között, viszont annyiban sántít a történet, hogy a kétségbeesett
ember kizárólag fejtetőre állítva mutat hasonlóságot. Később látni fogjuk, hogy nem, és ez
egyáltalán nem elhanyagolható csúsztatás. Holden nyilvánvalóan hazudott, mert a
szimbólum története több ezer évre visszavezethető, részét képezi például az
ősi rúna rendszernek is. Ókori germán törzsek például a legyőzött ellenségeik sírjára
„békejelet”, azaz halálrúnát rajzoltak, hogy azoknak még a túlvilágon se legyen
nyugalmuk, ne nyugodjanak békében. De megtalálható az okkult és szabadkőműves
szimbólumok között is, ott „Sátán pecsétje”, „Boszorkány kereszt” vagy „Néró
kereszt” néven találkozunk vele. Míg a boszorkány és sátánista körökben
alkalmazott rúna abc-ben a „c” betű megfelelője.
Ellentettjét, ahol a szárak felfele állnak, az élettel, az
életfájával, az Istenhez való vágyódással hozzák összefüggésbe. Goya képén a
kivégző osztag előtt álló „kétségbeesett” ember szimbóluma is könnyebben
értelmezhető így. Hisz miért aggódna, ha nem az életéért, és ha már sorsán nem
változtathat, hova máshova vágyódhat, ha nem Istenhez? Érdekességképpen az
életrúna megtalálható a magyar rovásírásban is, ott a „ZS” betűt jelöli.
De térjünk vissza a „békejelre”! Látható, hogy ez esetben is
egy „negatív” szimbólumot igyekszik a hatalom pozitívként feltüntetni. Idézzük
fel, miként is indult világhódító útjára a szimbólum! 1958-as megrajzolása után
a ’60-as évek hippi mozgalmainak zászlaján tűnik fel ismét, a Newage első
hullámában. Természetesen a korábban már említett pop zenéhez hasonlóan, a
hippi kultúra is a Tavistock Intézethez köthető és a tradicionális értékek
helyettesítése, lecserélése volt a célja. Értékrendjében szintén fellelhetőek
Crowley behatásai. Elég, ha csak a szabad sexet és szerelmet említem. Ugyanakkor,
ha alaposabban megvizsgáljuk a jelenséget és a szimbólumát a „békejelet”, akkor
be kell látnunk, hogy a mézes máz mögött a szimbólum valós jelentése csöppet sem
változott, továbbra is a halállal hozható összefüggésbe. Hisz a hippi kultúra
és az abból kibontakozó szabad sexre és ész nélküli drogfogyasztásra ösztönző
mozgalmak az egészséges társadalom és nemzet halálát vetítik előre. Ami a
háttérhatalom világhódító terve szempontjából nélkülözhetetlen, hisz a
„nimródi- világbirodalom” felállításához nélkülözhetetlen a család intézményének
és a szuverén nemzetek teljes lerombolása. Hogy miként szolgálja ezt a célt az
egyébként hivatalosan a világbékéért (tipikus szabadkőműves idea) „küzdő”
mozgalom, annak nyomai ma már egyértelműen láthatóak.
Hasonló módon, az eredeti jelentéséből kiforgatott kézszimbólumot
alkalmazunk, mikor azt szeretnénk jelezni embertársaink felé, hogy
elégedettek vagyunk, tökéletes a helyzet. A kézszimbólum tehát szintén
elsőre pozitív jelentéssel bír. Hogy ezt jelezzük, mutató- és hüvelykujjunkkal
egy „o” betűt formálunk, a maradék három ujjunkat pedig kinyújtva hagyjuk.
(Ugyan ez a kéztartás fellelhető a Newage vonalas jógában is.) Eme jelzés
szintén új hullámos kultúrával terjedt el, viszont a fentiek után talán már
senkinek sem okoz meglepetést, hogy eme szimbólum eredete is a misztikus iskola
tanaiból eredeztethető. Ott sátán megszólításának az eszköze, ha jobban
megnézzük, kezünkkel nem csupán egy „O” betűt formálunk, hanem három darab
hatost.
„Ez a bölcsesség! Akinek van esze, számítsa ki a vadállat számát, hisz emberi szám: hatszázhatvanhat.” - Jelenések 13.18
Hasonlóképp a szarvas-patás megszólítására, köszöntésére szolgáló kézszimbólum, a köztudatban "metál villaként" vagy egyenesen a "szeret jeleként" ismert kézjelzés is. Azzal remélhetőleg nem mondok újdonságot, hogy szimbólum elterjesztése, első sorban a Tavistock Intézetféle zeneiparhoz, és Anton Sandor Levihez, a Sátán Egyházának alapítójához köthető, de persze ez esetben is egy ősi szimbólumról beszélünk. Külön érdekes, hogy a modern kori terjesztése, egész pontosan a jelbeszédben, "szeret jelként" való meghonosítása a New Age anyjának, Helena Petrovna Blavatskynak a Teozófiai Társulatához köthető. Eme luciferánus társaság tagja volt az okkultista író, Helen Keller is, aki hivatalosan a jelbeszéd elemei közé emelte sátán köszöntését. Ha az "ő" és az eredeti jelentést összevonjuk, akkor valami olyasmit kaphatunk, hogy "szeretlek sátán". De ha már békejelről és sátán köszöntéséről is beszéltünk, nem
hagyhatjuk ki a sorból a béke „kézszimbólumát” sem, azaz mikor a hüvelyk-, a
gyűrűs- és a kisujjunkat behajtjuk, közben mutató és középső ujjunkkal pedig
egy „V” betűt formálunk. E szimbólum hivatalos története is a múlt század
közepére vezethető vissza. Elfogadott nézet, hogy a templomos lovag Winston
Churchill hozta be a köztudatba, eredetileg „V”, mint „Victory” jelentés
tartammal. Amit aztán a már említett Newage hippi mozgalmak, előadók is
használni kezdtek, immáron a „béke” szimbólumaként, így köszöntve egymást.
Természetesen az e fajta béke jel gyökerei sem csak a XX. századik nyúlnak
vissza. Az első nyomokat, a korábbiakhoz hasonlóan az okkult miszticizmusban,
mágiában találjuk. Ezen tanok szerint kezünkkel, illetve ujjainkkal különböző
bolygókat, a hozzájuk köthető „isteneket”, illetve erőket szólíthatunk meg. E
szerint épső ujjunkkal Szaturnuszt szólíthatjuk meg. A
gyűrűsujjunk pedig a Napnak felel meg, míg kisujjunk a Merkúrnak.
Az említett
kézszimbólumnak ugyanakkor külön neve van, ez pedig a „szalutálás sátánnak”.
Ezekben a körökben ugyanezen a néven ismert kézszimbólum, a korábban metál
illetve rock zenészek által elterjesztett, tehát szintén a Tavistock Intézethez
köthető „metál villa” is, amit manapság már nem csak ezen szubkultúrában
használnak, hanem előszeretettel alkalmazzák más zenei irányzatok képviselői
is, de vezető politikusokat is rendszeresen látunk ilyen kézszimbólummal. Sőt,
nem kell sokáig kutakodni az interneten, hogy magáról a pápáról is találjunk
olyan képet, amin az éppen a sátánnak szalutál. Ezen kézszimbólum valós arcukat
egyébként a fény-árnyék játék közben mutatják meg.
De hagyjuk a metálosokat, térjünk
vissza hippikhez és a már említett „V” szimbólumhoz. Magát a kézszimbólumot még
az Illuminati alapító Adam Weishaupt is használta, ez reprezentálta az „Öt
törvényének” (Law of five) teljesülését. Hogy honnan az ötös? Ne feledjük el,
hogy Weishaupt jezsuita szerzetes volt, a római számoknál pedig a „V” betű
jelöli az ötöst.
Ezzel viszont még nem értünk a
szimbólum értelmezésének végére. Hasonló módon volt szokás köszönteni a pogány
istenséget, Vulkánt is, a villámlás, a tűz és fény istenét. Kinek tiszteletére tartott ünnepnapkor szokás volt az emberáldozat bemutatása. És aki az okkult
„mondák” szerint frigyre lépett a keresztény hitvilág fényhozójával, Luciferrel.
(Vajon honnan került a Newage kultúrkörébe a fény kultusz, a fénymunkások és
társaik?) Ugyanakkor Vulkán megjelenik a
szabadkőműves tanításokban is, ott Tubal Cain néven. De maga Manly
Palmer Hall, 33-as fokozatú szabadkőműves erősíti meg, hogy a kettő egy és
ugyanaz. Tubal Cain egyben a harmadik fokozatú mester (blue lodge) kódszava is.
Szintén Manly P Hall elmondásából tudjuk, hogy olyan szabadkőművest illet ez a
„jelző”, akinek kezeiben Lucifer „izzó energiái” dolgoznak és hogy sátán
számára ez a legkedvesebb szimbólum, nem véletlen ez talán a legelterjedtebb kézszimbólum
mind közül.
Külön jelvénye, illetve kitűzője is van ennek a szintnek,
hogy szabadkőműves tagságukat, és rangjukat könnyedén tudják ismertetni
egymással a beavatottak, a nélkül, hogy az illetéktelenek előtt
lelepleződnének. A kitűző akár egy golf klub kitűzője két (tu) labdából (ball)
és egy ütőből (cane) áll.
Ezzel viszont még közel sem értünk e szimbólum történetének végére. Alkalmazták még szalutálásként eme kézszimbólumot a szintén
jezsuita befolyás alatt álló náci seregben is. Az egyenruhán megjelenő „V” szimbólum talán mindenkinek ismerős. Továbbá ugyanezt a szimbólumot használja a manapság oly divatos irányított
világforradalmi mozgalom, az Anonymus is. „Ők” a „V for vendetta” jelszóra
hivatkozva használják. Természetesen az eredi művet író Alan Moore szintén
szabadkőműves, a Brit Kolumbiai és Yukon Nagypáholy tagja. Így talán már
érthető, hogy Lenin és John D. Rockefeller után miért akar Anonymus is
világforradalmat. De józan paraszti ésszel végig gondolva is hasonló
következtetésre juthatunk, hisz a forradalmak célja általában a meglévő rend,
illetve kormány megdöntése szokott lenni, hogy annak helyébe új kormányt, vagy
rendet helyezhessen. Egy világforradalom célja tehát logikusan gondolkodva egy
új világrend, vagy egy új világkormány lehet. De egészséges értékrenddel megáldott
ember számára, egy a bosszúra épülő mozgalom eleve nem lehet szimpatikus, és
akkor a babérkoszorús ENSZ emblémára hajazó logót és a vörös függöny előtt
tetszelgő álarcos megmondó alakot még nem is említettük.
Fontos megjegyezni, hogy az ADL és a jezsuiták
támogatását élvező, cionista terror államot nyíltan támogató CIA STRATFOR
ügynök, Alex Jones is alkalmazza a „V” szimbólumot. Tehát ismét arra láthatunk
példát, hogy a háttérhatalom miként használja ki az emberek jóhiszeműségét és
naivitását, hogy rossz irányba terelhesse őket. Illetve hogy lesz trendi a
bosszú, egyébként alantos érzése.
Churchill miatt eleve abból indultunk ki, hogy a kinyújtott
ujjak „V” betűre utalnak, de értelmezhetjük tizenegyesnek is, ami pedig az
Isten felett aratott győzelemre utal.
Folytassuk a sort egy, az előzőhöz hasonló kézszimbólummal,
ami csupán annyiban különbözik az előzőtől, hogy mutató- és középső ujj nem „V”-t
formál, hanem szorosan egymás mellett tartjuk őket. Legtöbbször talán a római
egyház papjait láthatjuk eme kézszimbólumot használni. Viszont jobban
megvizsgálva, Eliphas Levi Baphomet ábrázolását, amit templomos lovagok
fennmaradt iratai alapján alkotott meg, láthatjuk, hogy a szarvas patás
ugyanezen kézszimbólumot alkalmazva adja tudtunkra, „ami fent, az van lent”.
Ennek a kézszimbólumnak is saját neve van, okkult körökben, az „Íjász” néven
ismert, aki egyértelműen az Isten ellen fellázadó, a misztikus iskola tanait
valló Nimródra utal. Tehát a kézszimbólum Nimród köszöntése lehet. Azok számára biztosan nem meglepő, hogy az egyház
papjai az Isten ellen fellázadó Nimródnak szalutálnak, akik ismerik a
római egyház igazi, luciferánus arcát. Akik esetleg értetlenül állnának a
helyzet előtt, azoknak további kutatást javaslok a témában.
A végére egy olyan kézszimbólum maradt, aminek használata
legalább annyira gyakori, mint a „békejelé”. Akik figyelmesen olvasták a
bejegyzést, és figyeltek akkor, mikor az ujjakhoz rendelt bolygókat és azok „isteneit”
említettük, azok bizonyára összerakták már, hogy a „kabbe jel” azon túl, hogy a
háttérhatalmasok által egyébként is kedvelt falloszt formálja, egyben
Szaturnusz, a kaszás, a véráldozatot követelő pogány főistenség megszólítása és
köszöntése is.
Konfuciusz szerint „a világot nem a jog és a törvények irányítják,
hanem a szimbólumok”, fenti sorok szerzője, a fent leírtak ismeretében
kénytelen igazat adni neki. Egy-egy szimbólum többet elárul egy mozgalomról,
vagy akár egy cégről, mint egy több órás bemutató film, vagy egy több oldalas
bemutatkozás. Szavak igazságtartalma megkérdőjelezhető, hisz manipulatív céllal
bárki bármit állíthat, viszont hogy a beavatottak az egész világon felismerjék
egymást, ezért szimbólumaikat gondosan megválogatják. Így, hogy igazi arcukat
megismerhessük és nyugodtan élhessünk a szabad akarat adta lehetőségekkel,
ajánlatos alaposan megismerni a világunkat „irányító” szimbólumokat, illetve
azok rendszerét.
Ennyire egyszerű veled elhitetni, hogy szabad akaratodból cselekszel:
forrás:
Cathy Burns - Masonic and Occult Symbols Illustrated
Ennyire egyszerű veled elhitetni, hogy szabad akaratodból cselekszel:
forrás:
Cathy Burns - Masonic and Occult Symbols Illustrated