Vannak témák
a történelemben, és természetesen a manapság is akad bőven, amik igazolhatóan
nem "összeesküvés elméletek" vagy fantazmagóriák, viszont a
közvélemény mégis abban a kategóriában kezeli őket. Nem hajlandó tudomást
venni róluk. Annak ellenére, hogy még a "hivatalos" történelmi
ismeretek alapján is könnyedén megismerhetőek. Ezek az
"összeesküvések" nem kisebb hazugságon alapszanak, mint hogy a
„fekete az igazából fehér” a „rossz pedig jó”… Melyik katolikus hinné el, hogy az a mosolygó öreg úr és a "testvérei", igazából egy kizsákmányoló bank, és egy fegyvergyár tulajdonosai. Ki hinné el róluk, hogy Isten helyett, lucifert imádják, és annak új világrend építő tervét teljesítik!?
Végül is „ha
már hazudsz, akkor hazudj olyan nagyot, hogy bele se merjenek gondolni, hogy
hazudsz…”
Mire is
gondolok? Képzeljük el, hogy a maffia a tömegeknek már több évszázad
óta biztonsági őr cégként hirdeti magát…Így az esetleges betörések és rablások esetén, ki gondolna arra, hogy
pont őket kellene megvádolni? "Hisz ők azért vannak, hogy ezek ellen
védjenek..." Néhányan persze biztosan átlátnának szitán, de nekik úgyse
hinne senki…mondván ez "képtelenség, nem logikus"...
Tehát az
esélytelenek teljes nyugalmával megpróbálom, ha nem is leleplezni ezt
biztonsági őr céget, de legalább a gyanút felkelteni velük szemben…
Az írásos
emlékek alapján az első magyarországi „királyi” lovagrend, a francia rítusú
Szent György lovagrend, melyet maga I. Károly (Károly Róbert) alapított, római
birodalomban már működő rendek mintájára 1326. április 24-én, Szent György
napján, Boleszló esztergomi érsek, a magyar püspöki kar jelenlétében. Azaz a
római egyház helyi képviseletének beleegyezésével, áldásával.
Az Árpád-ház
emléke még élénken élhetett az emberek emlékezetében, még csak 25 év telt el
III. András halála óta. De az „interregnum” után, Károly Róbert harmadik,
érvényes megkoronázását (1310) követő 16-dik évben máris megalakul az első
lovagrend. Mint a kor (fél)titkos társasága, illetve „titkos szolgálata” és nem
utolsó sorban fegyveres milíciája. A templomos, illetve keresztes lovagok
természetesen római vallás térnyerésével már korábban megjelentek az országban, de a Szent György rend az első Magyarországon, „magyar” uralkodó által
alapított rend. Amit nem is akárki, egy Anjou-házi király alapít.
Pontosabban a harmadik Anjou-ház egyik tagja. Fontos megjegyezni, mert a
harmadik háznak semmi köze (genetikailag) az előző két ajnou-házhoz.
I. Károly
(1227-1285) nápolyi király alapította, miután II. Fülöp Ágost megfosztotta az
angol királyt az Anjou Grófságtól. I. Károly Nápoly mellett Szicília,
Albánia és Jeruzsálem királya ás Akháj fejdelem is volt egyben. (II. András
után a összes magyar király szintén viselte a Jeruzsálem királya címet.)
Felettébb érdekes párosításnak tűnik…
A
Jeruzsálemi királyságot egyébként I. Balduin (Baldwin) alapította 1100-ban.
Az első keresztes lovagok által meghódított területen. Palotáját a Teplom
hegyen rendezte be az Al-Aksza mecsetből kialakítva. II. Balduin az épület
egy részét a Hugues de Payns vezette keresztes lovagoknak adta, mikor
elismerte a lovagrend alapítását. 1128-ban a rend oklevelet kapott a Troyes-i
Tanácstól és a pápától, és Szent-Bernát megírta szabályzatukat. A mecset az egykori Salamon-templom romjaira épült. Így alakult
meg a Templomos lovagrend, aminek története szorosan összefonódott a
Jeruzsálemi királyságéval.
A harmadik
Anjou-ház tagja tehát eme, az első keresztes hadjárat után alapított királyi
trón birtokosa. Hasonlóképp érdekes, hogy a ház alapítója, I. Károly tagja volt
Európa legnagyobb, napjainkban is uralkodói funkciót betöltő dinasztiájának, a
Capeting dinasztáiának. Az első ismert Capting uralkodó Capet Hugó (939-996),
francia király. A dinasztia ma is uralkodó tagjai pedig I. János Károly
spanyol király (szintén Jeruzsálem királya) és Henrik luxemburgi nagyherceg.
A „rokonságba” tartozik többek között még Viktória brit királynő, XIV.
Lajos francia király és V. Károly német-római császár. A családfákat nézegetve
előkerülnek még a Medicik, a Habsburgok, az Anjouk és az ő vérfertőzött
rokonságuk… a többnyire jezsuita neveltetésben részesített európai
arisztokrácia.
A Károly
Róbert által létrehozott rend tulajdonképpen az 1201-ben, Spanyolország Alfama
városában alapított Szent György rend magyarországi „leányvállalata”. Testvér
rendjei továbbá az 1319-ben, a templomos lovagrendből megalakuló Montesa rend.
(A Szent György rend aragóniai kötődése egyébként is templomos alapokat
feltételez.)
A
testvériség tagjaként 1390-ben megalakul a francia-, 1468 az ausztriai-,
1498-ban a római, 1534-ben a ravennai-, 1769-ben a bavariai(!) (Németország)-
és az oroszországi-, 1819 –ben pedig az Egyesült Szent György Lovagrend.
Többek között Magyarországon is,
a mai napig működik a rend. A „nyilvánosság” elé újból 1990-ben
léptek, ahogy az a weboldalukról kiderül. A rend tevékenységét nehéz megítélni,
de minden bizonnyal a „társintézetekhez” hasonlón a nyilvánosság felé a
jelentéktelen, jótékonykodó arcukat mutatják. Persze nem kizárt, hogy egy
1326-ban alapított milicista lovagrend kizárólag azért maradt fenn évszázadokon
során, hogy jótékonykodni tudjon…nem kizárt, de nem túl valószínű.
„A Szent
György Lovagrend mind a kánonjog, mind pedig a világi jog szerint hiba nélkül
alapíttatott, alapítása soha semmissé nem nyilváníttatott, törvényes fennállása
soha meg nem szűnt.
A Lovagrend
1990-ben, Visegrádon, nyugvásából felkéltetett, a rendi alkotmánya már modern
korunk igénye szerint került megalkotásra.” További érdekesség, hogy Simon Peres is tagja ma a rendnek.
A Szent
György a rend munkásságának is köszönhetően, (úgymond a védnöksége alatt
alapult meg) 1408-ban Zsigmond király hivatalosan is elismeri a „Sárkány
rendje” (Societas draconistrarum) nevezetű, szintén milicista római
katolikus lovagrendet. Amit eredetileg még Milos Obilic szerb lovag alapított,
a szintén francia rítusú burgundiai(!) Szent György lovagrend mintájára még
1389-ben. Zsigmondot minden bizonnyal nem volt nehéz meggyőzni egy, a harmadik
anjou-házhoz köthető francia rítusú lovagrend elismeréséről, hisz maga is
viselte a Burgundia királya címet. Ráadásul nevét is Szent Zsigmondról (St.
Sigismund) (470-524) burgundi királyról kapta. Ahhoz, hogy eme tények súlya
érthető legyen, pár sorban ki kell térni a burgundi királyság és a római
birodalmak/római katolicizmus az idők során rendkívül szorossá váló
kapcsolatára!
A
„burgundiak” a világtörténelem írásos színpadán az 1. században jelentek meg
baltikumi Bornholm szigeten. 3. század közepe táján átvándoroltak Majna
vidékére, mai Bajorország területére. Nevüket többnyire vagy a sziget korábbi,
Burgundaholm nevéből, vagy a Bur (paraszt) és Gundja (harcos) gót
szavak összevonásából szokás eredeztetni. A római történet írok, mint
legyőzött, asszimilált népet említik őket, akiket a nép által burgus erdőnek
nevezett területen telepítettek le. A 430-as években tapasztalható területi
viszályokat leszámítva nem volt konfliktus Róma és a burgundiak között. Ekkor
egyébként Róma épp a hunok segítségével győzte le őket. 436-ban a hunok még az
akkori fővárosukat, Worms-ot is elfoglalták. Ezt követően Aiteus, római
hadvezér Sapaudia (Savoya) tartományban telepítette le őket, ahol aztán
békességben éltek a helyi, nyugati-gótokkal és hamarosan császári politika
aktív részesei lettek. Első sorban Gunderich király révén, akit Chilperich
király követett. Ebben az időben két fővárosuk volt, Lyon és Genf.
Vallásukat
tekintve kezdetben az arianizmus (kereszténység egy fajtája, nem ismerték el Jézust isteni lénynek, így magát a szentháromságot is tagadták) hívei voltak.
Majd fokozatosan áttértek a római katolikus vallásra. Szent Zsigmond a fiait
már átkeresztelteti a római katolikus vallásra. A megtérési folyamat, Klodvig
frank király (Chilperich lányának, Klotild-nak férje) uralkodásával, majd a
királyság frank birodalomba történő beolvasztással fejeződik be. (534)
Amint az a
fentiekből is kiderül, a burgundiak kiváló kapcsolatot ápoltak a római
birodalommal, és annak „maradványain” létrejövő nyugati királyságokkal. A
frank-római birodalom végleges, 843-as verduni felosztása után 1032-ig ismét,
mint önálló burgundi királyságként létezik. Ez után II. Konrád, német-római
császár szerzi meg trónt, ettől kezdve a királyság a német-római birodalom
része. A német-római császár egyben burgundi király is. (Konrád magyar
királyságot is támadta hódító céllal, de István visszaverte támadásait 1031,
békekötés ellenére kétszer is visszatámad, egy időre megszerzi Veszprémet is.
Ilyen az igazi lovagi erkölcs…)
Összegzésül
a burgundi nép szorosan összefonódott a római birodalommal és római
katolicizmussal. Luxemburgi Zsigmond királyunk névadója, Sigismund (Szent
Zsigmond) uralkodása idején áttérnek a római katolicizmusra. Az arisztokrácia
és maga burgundi nép is erősen keveredik a rómaiakkal, ezért gyakorlatilag
„Róma” örökösének, a rómaiak leszármazottjának tekinthetjük őket, és
tekintették is magukat. Maga Sigismund uralkodása idején levélben hódol be
Anasztasziosz bizánci császárnak (431-518), akitől a „magister militum”, a
„tiszteletreméltó méltó patrícius” és a „birodalom szövetségese” címet is
megkapta. A kifejezetten erős római kötődés mondhatni nyilvánvaló.
Ezeket, az
elsőre talán lényegtelennek tűnő információkat azért volt fontos megemlíteni,
hogy érthető legyen a középkori uralkodói dinasztiák és római birodalmak
(nyugati, bizánci) közötti szoros kapcsolat. Aminek elmélyítéséhez és
erősítéséhez nagyban hozzájárultak a templomos lovagok, és a mintájukra
megjelenő egyéb lovagrendek. Megkérdőjelezhetetlen szerepe volt ebben továbbá
magának a római katolikus egyháznak is, hisz az említett lovagrendek
tulajdonképpen a mindenkori pápa milíciái voltak, illetve azok ma is.
Visszatérve
XIV-XV. századhoz, egész pontosan Luxemburgi Zsigmondhoz, egyértelmű, hogy
apja, IV. Károly német-római császár révén ő is hasonló neveltetésben
részesült. Így feltehetőleg ugyanezen értékek irányában volt elkötelezett…
Intézkedéseit, uralkodását tehát ebből a nézőpontból érdemes vizsgálni. A
habsburg/frank/bizánci/római dinasztiák számára a magyar királyi cím, csak egy
volt a sok közül. Első sorban a „birodalom” fenntartása és megerősítése
motiválta, ellentétben Magyarország, vagy a magyar nép boldogulásával. Nem volt
semmi rovásírás vagy nagy Magyarország. A lovagrendek hiába hazánk végvárain
harcoltak, a magyar hazát valószínűsíthetően csak azért védték, mert az egyben
a „birodalmuk” pereme is volt. Ezen lovagrendekbe, illetve dinasztiákba
tartozó uralkodókat pedig még politikai korrektségből is túlzás magyarnak nevezni.
Csupán Magyarországon uralkodó, azt elnyomó idegenszívűekről beszélhetünk, akár
csak az általuk életre hívott rendek esetében.
A sorból a
korábban Milos Obilic által alapított „Sárkány rend” sem lógott ki, mely
Magyarországra Stefan Lazarevic lovag (szerb despota, későbbi herceg) révén
került, Zsigmond sikeres szerbiai hódításait követően. Gyakorlatilag mindkét
említett, hazánkban alapított rend, egyfajta "keresztény" lovagrend,
a pápa, a „szentséges” római "birodalom" és az egyház védelmére.
Utóbbi, a „Sárkány rendje” a hivatalos pápai elismerést a 1411-ben nyerte el.
Innentől kezdve a jelmondatuk így hangzott:
„O Quam
Misericors est Deus,” magyarul valahogy így „Mily kegyelmes az Úr”.
Egy
gyilkolós, kardos hittérítő hadsereghez képest egész „érdekes” választás…
Védőszentjüknek
Sárkányölő Szent Györgyöt és Szent Margitot választották. A római katolikus
hitvilág szerint előbbi egyenesen Szent Mihály földi megfelelője. Annak a Szent
Mihálynak, aki a pokolba taszította az Isten ellen fellázadó lucifert.
Címerük egy
lángoló lovagkereszt, benne a jelmondatukkal, egy a saját farkát
"kergető" sárkány felett. Kísérteties a hasonlóság a templomos, egyéb
sátánista szabadkőműves páholyok által használt, és a „cion bölcsei” által
leírt, saját farkába harapó kígyóval.
„A Kígyó
feje csak akkor térhet vissza Cionhoz, miután Európa összes szuverén államát
tönkretették, amely azt jelenti, hogy gazdasági válságokkal és nagybani
pusztítással lelkileg demoralizálják és erkölcsileg megrontják az embereket.”
Azt pedig Eliphas
Levi XIX. századi okkultista szabadkőművestől, Aleister Crowley példaképétől, a
modernkori sátánizmus egyik alapítójától tudhatjuk meg, hogy templomos lovagok
„lucifer” tisztelték istenükként, és az ősi pogány hitvilág, a szaturnália
tanaiból merítettek.
„Jelentsük ki a közönséges okulására
... és a templomosokat üldöztető, varázslókat megégető és szabadkőműveseket
kiátkozó egyház nagyobb dicsőségére mondjuk ki hangosan és bátran, hogy a
titkos tudományok beavatottjai ... mindig is imádták és imádni fogják mit e
félelmetes jelkép [a sábesz bak] kifejez. Igen, az a mély meggyőződésem, hogy a
templomosok rendjének nagymestere baphometet imádta és minden beavatottat is
erre késztetett.”
Kapcsolódó
érdekesség, hogy egyesek szerint a Jeruzsálemi királyság idején a templomos
lovagok megtalálták Salamon és több zsidó bölcs által, i.e. 929-ben a világ
békés meghódításra kidolgozott terveket, vagy azok egy részét, a korábban
említett templom romjai alatt. Egyesek szerint a hatalom megszerzésének,
megtartásának és kiterjesztésének e módja maga a „Szent Grál”. Akik ezt hiszik,
azok elvetik a kehelyre és egyéb kegytárgyakra vonatkozó elméleteket,
véleményük szerint ez a tudás a sokak által keresett „kincs”. Látva napjaink
eseményeit, sajnos egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy valakiknek valóban
birtokában van ez tudás…
Mindenesetre
ez talán új megvilágításba helyezi a Capeting dinasztiához köthető Jeruzsálemi
királyságot. Viszont, mindez éles ellentétben van azzal, amit állítólag Szent
György, illetve a nevét viselő lovagrendek képviseltek. Hisz ha a templomosok,
és az ő szellemi hagyatékukból „építkező” későbbi lovagrendek, és titkos
társaságok valóban az antikrisztusi terv beteljesítésén dolgoznak, azaz Új
Jeruzsálem (Zion, egy központú új világrend) megalapításán, akkor a terv
valójában pont az, hogy felemeljék és a föld urává tegyék lucifert, a
fényhozót. Ergo az egész földet a luciferi fény által akarják megvilágítani.
Ismert háttérhatalmi taktika, pont az ellenkezőjét játsszák a felszínen annak,
amit a háttérben tesznek.
A
jótékonykodás álcázó palástja mögé rejtőzött „új rend” építésének a gondolata egyáltalán nem idegen tőlük.
Most, hogy
némi képet kaptunk a báránybőrbe bújtatott fenevad valódi arcáról, kanyarodjunk
vissza egészen 1408-ig, és nézzük a „Sárkány rendjének” tagjait!
A sort
egyértelműen Luxemburgi Zsigmond (nagy mester) és Stefan Lazarevic (Lazarevics
István) nyitja. Majd itt van V. Alfonz (3. Anjou-ház) aragóniai király,
I. Alfonz néven szicíliai és nápolyi király, II Ulászló Lengyel király, és az ő
unokatestvére Witold nagyherceg, III. Kristóf dánia királya és Ernő, Ausztria
hercege. Elsőre hallásra is elég illusztris, befolyásos társaság.
De vannak még
itt páran, az alapító levél szerint tagok voltak még Cillei Hermann gróf, a
király apósa, fia Cillei Frigyes, Garai Miklós nádor, Tamási János, Szántói
Lack Jakab és Stiborici Stibor erdélyi vajdák. Aztán Maróti János macsói,
Ozorai Pipó szörényi bánok, Szécsi Miklós tárnokmester, Corbaviai Károly
főkincstartó, Szécsényi Simon főajtónálló, Corbaviai János főasztalnok, Alsáni
János főpincemester, Lévai Cseh Péter főlovászmester, Csáki Miklós a korábbi
erdélyi vajda, Bessenyei Pál és Pécsi Pál korábban (Dalmácia, Horvátország és
Szlavónia bánjai), Nádasdi Mihály székelyispán, Perényi Péter máramarosi
főispán és Perényi Imre titkos kancellár és Garai János, id. Garai Miklós nádor
fia.
Érdemes még
megemlíteni a későbbi tagok közül Thomas Howard-ot, Norfolk hercegét. De
említhetnénk Magyarország első Habsburg királyát, Albertet is. Szintén tag volt
Havasalföld hercege, II. Vlad. (kinek fia III. Vlad, aki dracula/ördög/sárkány
néven vált ismerté, és állítólag rokonságban áll a ma uralkodó Brit királyi
családdal, akik rendszeres vendégek Erdélyben a mai napig.)
Zsigmond
egyébiránt IV. Károly császár fiaként, a magyar trónra a harmadik anjou házi
Nagy Lajos király lányának, Máriának (magyar trón fiúsított uralkodója)
feleségül vételével került a trónra 1387-ben. 1433-tól maga is Német-Római
császár.Zsigmond halála után egy ideig Albert király volt a rend nagy mestere,
őt pedig Hunyadi János követte. Hunyadi már kerülve a Zsigmond korában
megszokott „rivalda fényt”, már inkább, akár egy titkos társaságot
vezette a rendet. Feladatuk elsősorban a „nyugati világ”, vagyis a római
katolikus nyugati kultúra, Oszmán birodalom elleni védelme volt. Mivel
akkoriban ezen „világ” egyik legfontosabb végvára, bástyája Erdély volt. Innen
a hét bástya a címerben, amik Beszterce, Nagyszeben, Kolozsvár, Brassó,
Medgyes, Szászsebes és Segesvár szászok által épített "templom
erődöket" szimbolizálják.
A terület kiemelkedően fontos szerepet játszott
a lovagrend életében is. Maga Zsigmond király is külön címert adományozott
Erdélynek, hálául a „birodalom” védelméért. Talán ennek köszönhetően került Erdély címerébe a Nap és a
hold révén a "fekete és fehér" a "fent és lent" vagy akár "Jachin és Boaz". Továbbá Salamon
templomának 7 tornya, vagy a Szaturnusz 7 gyűrűje...
de mint tudjuk a bástyák a 7 templomerődre utalnak...
Vajon tényleg az okkult szabadkőműves szimbolikából ismert nap és hold ábrázolás, illetve a
szaturnália romfa csillaga látható az erdélyi címerekbe? Annak ellenére, hogy a Biblia így ír róla:
"Sőt inkább hordoztátok a
Molok/Moloch sátorát, és a ti isteneteknek, Remfának csillagát, a képeket,
melyeket csináltatok, hogy azokat imádjátok: elüldözlek azért titeket Babilonon
túlra."
-Apostolok cselekedetei 7:43
-Apostolok cselekedetei 7:43
Később,
talán szintén e kimagasló szerep miatt, a rend nagy mesteri székébe két erdélyi
fejedelem is helyet foglalhat. Egyikőjük Báthory András, aki megreformálja a
rendet. Az ő irányításától kezdődően befogadnak protestánsokat, ortodox
keresztényeket és zsidókat(!) is. Természetesen a rend római alapjait,
szimbólumait, rituáléit változatlanul hagyta.
A rend
továbbra is Róma, azaz a pápa elkötelezettje maradt. Erre a lépesre
valószínűleg csupán azért volt szükség, mert a terület lakossága már akkoriban
is elég sokrétű volt, a rendnek pedig tagokra, lovagokra volt szüksége. Báthory
után Bethlen Gábor is rend nagy mestere lesz, ő még tovább megy, és megnyitja a
rendet az orosz nemesség előtt is. Egyértelműen látszik, hogy a
háttérhatalmasok már több száz évvel ez előtt sem tettek különbséget maguk
között faji, vagy vallási alapon! Kizárólag az elérendő cél számított és számít
ma is. Ellentétben a mindenkori nép felfogásával, akik még a XXI. század
hajnalán is képesek egymás torkának esni huszad rangú kérdések miatt. Így a
közös céljukat nem hogy elérni, még megfogalmazni se tudták…csupán pár száz év
lemaradás…
Visszatérve
a középkor Magyarországára, vajon Mátyás király miért pont I. Alfonz unokáját,
Aragóniai Kamilla unokatestvérét, Aragóniai Beatrixot vette el feleségül?
És vajon Mátyást, halála utána a magyar trónon, illetve Beatrix ágyában miért
pont a szintén Sárkány lovagrend tag, II. Ulászló követte? Talán a királyok
ugyanolyan bábuk voltak, mint ma a politikusok? Az uralkodó családok szinte
egész Európában, jobban mondva a korábbi római birodalom területén, mind
rokonságban álltak. És mindegyikük közös vonása, hogy hatalmukat kivétel nélkül
a római császár utódja, a római pápa szentesítette. Gyakorlatilag bármikor
bárkit bármelyik trónra lehetett ültetni…
De ha már a
magyar és az aragóniai uralkodók kapcsolatát firtattuk, nem szabad
megfeledkezni arról, hogy az uralkodó ház alapítója Jakab király felesége és
így minden aragóniai király „nagyanyja” Jolánta királynő, II. András árpád-házi
király lánya. Emléküket ma is óriási tisztelet övezi. A XII. században kiadott Statuts
Hiérarchiques 87. cikkéből pedig megismerhetjük, a fentebb már említett
templomos lovagrend provinciáinak listáját. (vagy inkább a római
birodalom provinciáit)
A cikk
említi a Magyar- és az Aragón királyságot egyaránt. Illetve mikor 1307.
szeptember 14-én IV. Szép Fülöp elrendelte, hogy fogják el az összes
templomost, akkor nagy részük az Aragón lovagok, illetve a korábban már szintén
említett Montesa-renden belül talált magának menedéket. A Montesa-rend is
említésre került már, a Károly Róbert által alapított Szent György lovagrend
testvériségéhez tartozó rendként… Megállapítható, hogy a még a titkos
társaságok legmagasabb szintű mesterei szerint is luciferánus
Templomos Lovagrend, a (latin betűs) "írásos magyar történelem" kezdetétől, relatív nagy befolyassal bírt, annak alakulására lovagjai és "testvérei" segítségével.
Arról megoszlanak a vélemények, hogy IV. Fülöp miért „számoltatta fel” anno a rendet. Egyesek szerint próbálta átvenni az irányítást a rend felett, de nem járt sikerrel, mások szerint csak rend vagyonára fájt a foga.
Utóbbi elég
valószínűtlen, mert a rend működése alatt a kapott adományokat folyamatosan
továbbította a Sovereign Military Order of Malta (SMOM) és a Málta
Lovagrend részére.
Málta
Lovagrend címre kétfejű bizánczi sas és az ominózus vörös pajzs, vagyis "rot
schild"...A Rothschild dinasztia is tagja a lovagrendnek.
Ezek a lovagrendek a mai
napig hasonló céllal és értékrenddel működő rendel működnek.
(E
két rendet mindenki figyelmébe ajánlom, manapság a legbefolyásosabb féltitkos
társaságok, Bohemian Grove, illetve Bilderbergék a nyomukba se nagyon érnek, és
nem is fognak soha.)
Érdekesség,
hogy a Sárkány rend is testvériséget vállalt a közös cél elérésének érdekében a
Málta Lovagrenddel. És ma is teljesítik vállalt feladataikat, például:
„A rend
tagjai őrzik és öregbítik a Sárkány Rendjének hírnevét, tradícióit megőrzik.”
„Hirdetik az
univerzális/egyetemes testvériség eszméjét (világbékét), a barátságot és
egyenlőséget minden emberi rassz, vallás és nemzet között.” (newage, világvallás,
világkormány)
„Védik és
megőrzik az olyan lovagi erényeket, mint az igazság, becsület, elesette és
betegek ápolása.”
„Elősegíti a
filantropikus, jó szándékú erényeket és célokat.” (Akárcsak a Nobel békedíjas
Obama és az EU)
A ünnepnapjük minden év április 30-a, szinte május 1., ami a háttérhatalom általános ünnepnapja…
A rend az
idők során a növekedése következtében némileg átalakult. Szerkezetében egy több
szintes titkos társasághoz vált hasonlóvá. Céljaik és módszereik szintén a
titkos társaságokéhoz hasonlók. Tehát amikor a pápa egy "új világrend" létrehozására szóliít fel, akkor ne félreértés ne essék, ugyan arról az új világrendről van szó, amiről korábban Adolf Hitler, H.G. Wells, David Rockefeller, vagy George H.W. Bush is, mint elérendő cél beszélt. A lovagok és a szabadkűművesek ugyanazt a "pirisamist" építik, tagjaik és szervezeteik között nagy az átfedés. A köztük dúló misztikus csatározás pedig nagy valószínűséggel csak az alacsonyabb szintekre jellemző, ott is csak szigorúan a kontrollálva, felsőbb szintekről irányítva a közös cél érdekében. A hatalom megtartásának és kiterjesztésének módjára később visszatérünk.
forrás:
http://hu.wikipedia.org/wiki/S%C3%A1rk%C3%A1ny_Lovagrend
http://hu.wikipedia.org/wiki/Anjou-h%C3%A1z
http://hu.wikipedia.org/wiki/Capeting-dinasztia
http://hu.wikipedia.org/wiki/Szent_Lajos
http://hu.wikipedia.org/wiki/Jeruzs%C3%A1lemi_Kir%C3%A1lys%C3%A1g
http://hu.wikipedia.org/wiki/Hugues_de_Payns
http://hu.wikipedia.org/wiki/V._Alfonz_arag%C3%B3niai_kir%C3%A1ly
http://www.bibl.u-szeged.hu/bibl/mil/kozepkor/hadjaratok/grunwald.html
http://www.visegrad.hu/szent-gyorgy-lovagrend
http://www.imperialclub.net/orderofthedragon.htm
http://www.orderofstgeorge.co.uk/history.html
http://www.orderstgeorge.ca/index.php?LANG=en&PG=history&HIS=3&T=History%C2%A0of%C2%A0the%C2%A0Order&ST=History%20of%20the%20Order
http://www.orderstgeorge.ca
http://liliom.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=1132092
http://www.yamaguchy.com/library/webster/magyar/vakol03.htm
http://www.torilecke.com/cikkek/kozepkor/a-templomos-lovagok-rejtelye.html
http://templomosok.hu/tortenet.htmlhttp://biblia.biblia.hu/read.php?t=1&b=44&c=7&v=1&vs=1-29
http://www.sarkanyoslovagrend.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése